طی آیینی دکتر محمدجواد مقبلی قرایی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق معرفی و از خدمات مهندس صاحب قدم لطفی تقدیر بعمل آمد.
 مقبلی قرایی در این جلسه گفت: به کار تیمی اعتقاد دارم و تلاش می کنم با همکاری همه کارکنان و برگزارکنندگان  نمایشگاه را به جایگاهی برسانیم که در تراز دیار حاج  قاسم سلیمانی باشد.
صاحب قدم لطفی  با برشمردن عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ارتقای سطح تعامل و همکاری نمایشگاه با همه ذینفعان ، دستگاه های اجرایی و اصناف استان به بالاترین سطح خود رسید و در سایه این تعامل سازنده ۱۶ عنوان نمایشگاه برگزار گردید.
وی افزود: نمایشگاه جنوبشرق پس از سالها به سوددهی رسید و تعداد عناوین هرچند بی سابقه بوده درمقایسه با سایر مراکز نمایشگاهی فاصله جدی دارد.
وی در پایان ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره، کارکنان، برگزارکنندگان و مدیران سازمان صمت ،اتاق اصناف استان و دستگاه های انتظامی و اجرایی مرتبط و ابراز امیدواری برای موفقیت مدیرعامل جدید  از متولیان اقتصاد استان و مدیران ارشد شرکت مس خواست اصلاح ساختار های سهامداری، مالی و عمرانی نمایشگاه را  بطور جدی حمایت نمایند.